Vůně a personál v prvním „nárazníku“, tedy ve vztahu se zákazníkem, i jinde

Jako kouč jsem řešil a už opět řeším „zapáchajícího“ pracovníka. Nastávají opět vysoké teploty a lidé se prostě více potí a prostě zapáchají, česky a stručně řečeno, smrdí. Okolí takového pracovníka se stydí mu toto sdělit, manažeři firem chodí opatrně kolem něho, v kuchyňkách se však nechávají slyšet a svého kolegu či kolegyni pomlouvají a neřeší tuto situaci. Setkal jsem se mnohokrát jako poradce firmy, že mi volal majitel, že TO musí já řešit a třeba i okamžitě, co nejrychleji  a je-li to možné, hned přijet.

Jak postupovat nejen u pracovníků v prvním „nárazníku“, ale u všech obecně. Jednoduše řešeno, osobně promluvit s pracovníkem a upozornit ho na tuto situaci. Poskytnout mu třeba i pomoc dermatologa, vícekrát jsem tuto situaci musel řešit, neboť dotyčný pracovník měl různé alergie a styděl se vše řešit. Po doporučení, často jsem s pracovníkem k dermatoložce jel osobně, abych jej oprostil od studu a nepříjemné komunikace. Vše jsem ku spokojenosti jeho a kolegů vždy vyřešili. Není třeba se bát nějakých nepříjemností, je třeba a prosím pěkně všechny manažery, toto řešit co nejdříve.

vůně
Další názory ...