Šedá personalistika
Šedá personalistika zaměstnanosti v ČR dost podstatně souvís s šedou ekonomikou a zajištěním budoucnosti důchodů.
Prodej po telefonu. V praxi se používá i v případě průzkumu trhu. V prodeji lze pomocí telemarketingu zvýšit obrat až o 60%. Tato metoda telefonování bývá často i strategickým nástrojem mnohých obchodních zástupců. Techniky telemarketingu lze použít v podstatě v jakémkoliv obchodním prostředí.
Telemarketingu se ale musí pracovníci dokonale naučit. Mnozí majitelé firem se domnívají, že na telefonování a telemarketingu nic není. Musím je však zklamat, telemarketing a jeho dokonalé provedení je tréninkem a zvládnutím komunikace po telefonu. Abychom dokázali zvládnout telemarketing, musíme vybrat pracovníky s určitými vlastnostmi, určitým zabarvením hlasu apod. Zvládnout dokonale metodu telemarketingu znamená mít dokonale zvládnutelnou techniku zaznamenání informací do databází.Vědět co jsou to otevřené a uzavřené otázky a mnoho dalších důležitých pravidel.Mít jasně stanovenou sociální skupinu dotazovaných ……atd.atd.
V současné době přemíra dotazování telemarketingem různých společností, především energetických gigantů, mnohé lidi natolik odradila, že cca 75% dotázaných osob ihned pokladá telefon.
Objednejte si u náš workshop, vaše vložené prostředky se vám určitě vyplatí.
Šedá personalistika zaměstnanosti v ČR dost podstatně souvís s šedou ekonomikou a zajištěním budoucnosti důchodů.
Česká republika už přišla cíleně od roku 1989 o mnoho