Šaty dělají člověka, a nejen TO!

Co dotváří osobu jako takovou, aneb „…šaty dělají člověka..“ Ovšem často lidé uvažují na první pohled o ostatních podle jejich oblečení. Zde však musím upozornit, že značky oblečení, počínaje botami a konče kloboukem, musíme dokonale znát. Jinak by totiž mohlo dojít k velkému omylu, oblečení totiž velmi dobře klame. Potkáte člověka tzv.ležérně oblečeného, vytahaný svetr, volné kalhoty, a přitom se bude jednat o super značkovou záležitost. Další součástí je vůně, použití parfémů a doplňky, jako hodinky, kufřík, spona na kravatě, manžetové knoflíčky.

U žen šátky, kabelky, punčochy, spony ve vlasech, náhrdelníky a náramky. Pozor na znalost a rozeznání bílého zlata od stříbra či kovu. Vyznat se například ve vůních a znatelně rozpoznat dle vůně i značku, to je někdy dost velký oříšek a chce to cvičit a cvičit jako je tomu u znalců vín či jiného alkoholu. Ano, stáváte se jakýmsi degustátorem v oblasti vůní. Přiznám se však, že některé vůně skutečně rozpoznám, ale spíše náhodně a vždy se raději taktně zeptám na značku. Důležité je, abyste vy sami ve společnosti, to znamená všude, nesmrděli.

Muži si často zakládají na značkových hodinkách, a podle toho i poznáte, ke kterému sportu maní nejblíže. Někteří „kopírují“  Jamese Bonda, musí mít TO všechno, co bylo vydáno k posledním filmu. Někteří zase mají rádi Steve McQueena a jeho hranaté hodinky TAG HAUER MONACO, či ti kteří hrají golf  mají na rukách „golfové“ hodinky. Takže když nastudujete  hodinky různých firem vztahujících se k čemukoliv, k filmu, ke sportu, k vojenské technice, velmi dobře se strefíte k tématu hovoru při první schůzce. Boty jsou důležitou součástí jak u žen, tak mužů. I toho je třeba si všímat a móda toho kterého roku není zrovna v oblečení na místě. U bot mužů je třeba si všímat  počtu dírek na botách………

K šatům
Další články
Aktuální názory

Šedá personalistika

Šedá personalistika zaměstnanosti v ČR dost podstatně souvís s šedou ekonomikou a zajištěním budoucnosti důchodů.

Čti více >>