Druhotné prodeje II
Stále s k druhotným prodejům musím vracet od pohostinství přes spotřební zboží po prodej automobilů.
Velmi oceňuji akce na benzínových čerpadlech Shell, OMW, Moll a jejich karetní systém zákazníka. To beru jako samozřejmost marketingových aktivit, kde se jedná o dvojí stav: 1) souteže o něco velkého – Ford Mustang u Mollu, nebo nasbírání bodů a koupě si třeba koleoběžky ( s doplatkem) – Shell.
Tady jde o takový skrytý druhotný prodej za „ odměnu“. Nyní jsem si vyzkoušel prodavače na čerpačkách Moll, zatím jedna z pěti mne přesně „uvedla“ do soutěže, ostatní čtyři mi dali učet a tím to pro ně skončilo ….
Ten opravdový druhotný prodej často provádí síť čerpacích stanic Robin Oil, která u platebního pultíku má drobnosti, sušenky, čokoládičky a prodavačky TO nabízejí, ale nic víc. Když akce není firmou vyhlášena, nic se neděje. To je blbě. Zažil jsem to i u dalších čerpacích stanic.
Představte si, že běžná prodejna u čerpací stanice byl měla vydělat na platy všech zaměstnanců prodejny a ještě více, výdělek na palivech jde zvlášť. Představte si, co by taková prodejna mohla vydělat na druhotných prodejích, které jsou závislé na komunikaci prodavaček a stačí tak hrozně málo. Ony vyberou peníze a jsou se bavit, půl času tak prokecají, místo toho, aby nabídly …….
Docela bych si někdy chtěl „střihnout“ prodavače na čerpací stanici a mít možnost působit na svoji směnu prodavaček …..dovolím si říci, že bych byl schopen minimálně o 50 % zvednout tržby za produkty na prodejně.
Jsou zde obrovské možnosti majitelů firem s obchody, třeba i těch čerpacích stanic, jak TO všechno udělat, zabezpečit …..ale asi je covid nezasáhl????
Situace je pořád stejná, covid necovid……Ale naříká se taky stejně. Ne, naříká se více!!!!