Bohužel se setkávám stále více s pojmem marketing, který je přiřazován snad ke všemu….hlavně mladí podnikatelé, asistentky firem často i „staří“ manažeři se uchylují NĚCO nazvat marketingem. Říkám, že používají tento pojem buď z přímé neznalosti nebo jako alibismus, neboť tam se schová všechno možné.
Moji vlastní definici jste již četli. Kdysi jsem od svého učitele marketing managementu v roce 1993 dostal list papíru sebraných definic marketing managementu, které jsou velmi zajímavé, když je člověk pochopí správně.
Zde jsou sebrané definice, které jsem tenkrát dostal, vždy je uveden autor:
Komentář:
Moc se mi libí …šaty pro starého kašpárka… obrovská hloubka této věty při jejím jasném a konkrétním pochopení může pohnout firmou velmi rychle. Ano oblékneme se do nového hávu, ale TO obléknutí znamená právě několik pohledů z vnějšku, zevnitř…..