Líbilo se mi včerejší vysvětlení od pana Lukáše Kovandy, Ph.D., kdy Bohemia Energy přirovnal k průtokovému ohřívači. Ano, je TO skvělé přirovnání, je TO tak. BE nic neprodukoval, nevyráběl el.energii, byl DODAVATELEM. Tedy pouze nakoupil velkoobchodně a potom prodal, využil tak prostě obchodní činnosti. A jaký postup použil je prakticky jedno, lidé byli spokojeni.
Premiér A.Babiš dokonce nazval podnikání BE jako podvodné…silná slova…Odsuzovat někoho chytrého, který má možnosti podnikat v „mezích zákona“ se domnívám není na místě.
Podobné praktiky mají také velké mediální agentury, nakoupí mnoho prostoru v mediích a na rozdílu cen vydělávají více či méně peněz, nic neprodukují, nevyrábějí, překupují a obchodují. Nabídkou je také nižší cena….mechanizmus je naprosto stejný. To jsou tedy taky podvodné praktiky??? Mediálky zároveň využívají neschopnosti manažerů si reklamu vyjednat samostatně za stejné nižší ceny….Doslova módou velkých i středních firem je mít svoji mediální agenturu.
Mohu jmenovat další a další firmy, které nic nevyrábějí, pouze překupují a prodávají dál a na rozdílu cen vydělávají peníze. Tohle se děje na celém světě.
A najednou si brát do úst někoho úspěšného, hned vytahovat, že závodí, že má koně, ať má třeba hodinky z vodotryskem, každému by to mělo být úplně jedno. Komu TO jedno není, ten sprostě závidí…TO TAK JE!