Běžné potřeby v rámci koronavirového času se projevily v mnoha rodinách jako neočekávané finanční výdaje.

Práce z domova se projevila v oblasti běžných potřeb, větší spotřeba čisticích prostředků, hygienických potřeb, především toaletního papíru. Tzv. „ekonomika spláchnutého záchodu“ srovnala ušetřené peníze za dopravu do práce, takže prakticky žádná úspora, naopak větší propad. S tím nikdo nepočítal. Lidé se myli v práci, mnozí přišli do práce a šli na WC místo aby si zašli na svůj domácí záchod, odcházeli z práce a to samé, to vše vědomě. Jedno spláchnutí WC je cca spotřeba 10 litrů vody, ale pozor platíte ji 2 krát. Ano jednou jako stočné, podruhé jako vodné. Takže lidé pracující doma najednou zjistili, že jim chybí peníze, že najednou nakupuji více toaletního papíru a čisticích prostředků. Čtyřčlenná rodina to pocítila velmi silně. Nejednou ob den museli doplňovat toaletní papír, prostě TO bylo vidět!!!!

Opět česká mentalita, když se na TO podíváme z praktického hlediska, nikdo s tím opět nepočítal, ve firmách toto nikdo běžně nesleduje, protože je TO běžná věc jít na WC (otázkou je kolikrát).  S „ekonomikou spláchnutého záchodu“  běžně nikdo nepočítá, přitom je to velká položka v rozpočtu rodiny i firmy.

 

Další názory ...